بررسی ایرپاد پرو (airpod pro)
نوشته شده توسط : رز علینژاد

کمپانی اپل به تازگی ایرپادهای جدید خود یعنی Airpods Pro را معرفی کرد. این ایرپادهای جدید با قیمت ۲۴۹ دلار و تنها در رنگ سفید به فروش خواهند رسید. به جرأت میتوان گفت که AirPods pro در بسیاری از موارد نسبت به نسل قبلی خود با بهبودهای قابل توجهی همراه بوده است. این ایرپادها اولین هدفون های اپل هستند که به واسطه ی طراحی منحصر به فردی که دارند، صدا را در داخل گوشی کاربر ایزوله می‌کنند. همچنین این ایرپادها اولین هدفون های اپل هستند که از قابلیت حذف نویز بهره می برند. بنابراین من تصمیم گرفتم که به بررسی این محصول جدید بپردازم و ببینم که آیا این محصول ارزش افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری نسبت به ایرپادهای معمولی را دارد یا خیر. علاوه بر این در این ایرپادها را با هدفون های وایرلس سایر کمپانی ها نیز مقایسه کردم. به همین منظور من این ایرپادها را برای مدتی تست کردم و از هر لحاظ آنها را مورد بررسی قرار دادم. اگر قصد خرید اقساطی ایرپاد پرو از یک سایت معتبر را دارید همین حالا کلیک کنید.

 طراحی ایرپاد پرو

اپل طراحی اصلی خود را در ایرپاد پرو کنار نگذاشته است، اما ارتفاع آن کمی کوچک‌تر شده و بخش درایورهای داخل گوش این دستگاه بزرگ‌تر شده است. ایرپاد پرو از رقیبان دیگر خود زیبایی بیشتری دارد و دارای یک پوشش سیلیکونی بسیار خوب می‌باشد. ارتفاع آن تقریبا یک سانتی متر کم‌تر از نسل قبلی (اپل ایرپاد 2) است که کاملا مشخص می‌باشد. در نسل قبلی وقتی این هدفون‌ها پوشیده می‌شدند به خوبی قابل رویت بودند، اما اکنون زیاد متوجه حضور آنها نمی‌شوید.

طراحی سفید براق ایرپاد پرو آن را شبیه مدل‌های معمولی کرده است، اما این دستگاه پیچ‌های جدیدی دارد. شبکه توری سیاه جدیدی بر روی پنل‌های بیرونی قرار گرفته است و همچنین یک نوار کنترل پنل در جلوی بدنه هر هدفون قرار دارد.

شاید تنها نگرانی برای این دستگاه عمر باطری آن باشد، چرا که باطری آن غیر قابل تعویض است. این مشکل طول عمر باطری بسیار کوچک و رشته‌ای ایرپاد محدود به چرخه شارژ 2 تا 3 سال می‌باشد. در ایرپاد پرو ترس بر این است که این مشکل بیشتر شود، چرا که باطری آن خیلی کوچک‌تر شده است.

جای تعجب است که پرو عملکرد باطری مشابه با ایرپادهای استاندارد دارد، اما کمی از عمر آن کاسته شده است. ایرپاد پرو با یک بار شارژ شدن می‌تواند حدود 4.5 تا 5 ساعت برای موسیقی و 3.5 ساعت برای تماس استفاده شود. البته در زمان نیاز می‌توانید از 24 ساعت شارژ اضافی که محفظه در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید.

دلیل این کاهش عمر باطری بخاطر اضافه شدن قابلیت حذف صدای محیطی است.

 قابلیت حذف نویز

ایرپاد پرو می‌تواند صدای اطراف را به لطف سیستم حذف نویز دینامیک به طور کامل کنترل کند. صدای اطراف در حین پخش محتوای صوتی به طور کامل ایزوله می‌شوند و از طرف دیگر در حین قرار دادن در گوش کاربران می‌توانند با یک اشاره کوچک انگشت به ایرپاد صدای محیط اطراف را به صورت سریع بشنوند. این سیستم در حقیقت مهم‌ترین قابلیت هوشمندانه ایرپاد پرو به‌حساب میاید که باعث می‌شود تا دیگر کاربران در حین قرار دادن گوشی‌ها دیگر نیازی به برداشتن آن‌ها برای شنیدن صدای محیط اطراف نداشته باشند. این سیستم از تراشه هوشمند h1 برای کنترل صدای بیرونی استفاده می‌کند که بسیار کاربردی و باکیفیت صدای محیط اطراف را کنترل می‌کند.

 ایمنی و راحتی

این نوع هدفون بسیار کارآمد است و به افراد اجازه می دهد هنگامی که دستشان پر است، بتوانند به راحتی تماسی برقرار کرده یا آهنگی گوش دهند. این هدفون اپل در مقایسه با دو نسل پیشین بهبودی در بحث طراحی و عملکرد داشته که به خوبی توانست رضایت ما را جلب کند.

با هدفون AirPods Pro این گجت ضد عرق است و جنس بدنه باکیفیتی برای آن در نظر گرفته شد. ما در کاربری که با AirPods Pro داشتیم، ارگونومی بالایی روی گوش خود احساس کردیم. شما می توانید با دستگاه iOS خود به راحتی سینک شوید و برای سه جفت سرپوش اضافی باید 4 دلاری پرداخت کنید تا همیشه هدفون تمیز و کارآمدی داشته باشید.

کیفیت صدای ایرپاد پرو

ایرپاد پرو همانند نسل قبلی خود به سادگی تمام با آیفون، آیپد و آیپاد جفت سازی می‌شود، فقط کافی است که درب قاب را هنگامی که بلوتوث دستگاه روشن است باز کنید و جفت سازی را از تغییر دستگاه و پنجره پاپ آپ نمایش داده شده، تایید کنید.

یکی از ایراداتی که به ایرپاد گرفته می‌شد کیفیت و قدرت صدا بود اما حالا ایرپاد پرو با طراحی جدید و دریوارهای به روز شده، این نقص‌ها را تا حد زیادی رفع کرده است.

صدای ایرپاد پرو عالی است. نه اینکه فقط به عنوان یک ایرباد بی‌سیم، این نتیجه گیری کلی است. آن‌ها هنوز هم در ارائه صداهای پایین ضعف دارند اما از صدای خروجی ایرپاد معمولی قوی‌تر است و در مقایسه با سایر ایربادهای بی‌سیم بسیار بهتر است.

ایرپاد پرو کمی روی صداهای بالا تاکید دارد اما به طور کلی در تمامی سطوح صدا کاملا واضح و خوب عمل می‌کند.

مکالمه با ایرپاد پرو یک تجربه خوب است. البته ما نمی‌توانیم بگوییم که صدای تماس گیرنده شگفت انگیز است چون صدا رد و بدل شده از طریق شبکه مخابراتی محدودیت کیفیتی دارد. میکروفون‌هایی که اپل از آن‌ها استفاده کرده از کیفیت مطلوبی برخوردار است، هیچ شکایتی از تماس گیرندگان در مورد صدای دریافتی نداشتیم.

سخن پایانی

اگر قصد خرید ایرپاد پرو را دارید، این کار را انجام دهید. اپل محصولی تولید کرده که هرکسی با یک بار استفاده از آن می‌تواند به راحتی و با خیال راحت آن را به دیگران نیز پیشنهاد دهد؛ به خصوص اگر کاربر آیفون باشید. ایرپاد پرو از بسیاری از جهات شبیه به ایرپادهای قبلی است اما توانسته با بهبود برخی جزییات مهم نسبت به آن‌ها برتری داشته باشد. با وجود اینکه هیچ محصولی نمی‌تواند برای همه کاربران بی عیب و نقص باشد اما ایرپاد پرو بهترین و کامل‌ترین نسخه از ایرپادها است که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا خرید ایرپاد پرو اپل را به دیگران توصیه می‌کنید؟

 





:: موضوعات مرتبط: اپل , ,
:: برچسب‌ها: بررسی ایرپاد پرو , خرید ایرپاد پرو , قیمت ایرپاد پرو , مشخصات ایرپاد پرو , بررسی airpod pro ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: