نوشته شده توسط : رز علینژاد

رکسونا امروزه جزو برند های شناخته شده و معتبر است که تقریبا نام آن به گوش همه رسیده است. اسپری های رکسونا جزو محبوب ترین محصولات در حوزه خود می باشد که با کیفیتی که دارد توانسته رقیب بزرگی برای هم رده های خود باشد در ادامه به بررسی چند اسپری ضد تعریق رکسونا خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل invisible

اسپری زنانه رکسونا مدل (invisible black+white) توسط برند مطرح رکسونا تولید و به بازار عرضه گردیده .

رکسونا که ید طویلی در تولید محصولات بهداشتی دارد پس از سالها تجربه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها اقدام به تولید ضد تعریق های خود میکند که مورد توجه عموم جامعه اللخصوص ورزشکاران قرار گرفته است

این محصول اسپری پودری بوده که متناسب با پوست و فیزیولوژی بدن خانم ها ، همراه با فرمولاسیون خاص ضد تعریق طراحی شده تا با نفوذ در غدد عروقی ، روند تعریق را کند نموده و طراوت و تازگی به شما می بخشد.

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل پروتکشن اکتیو پلاس+Rexona Protection Active

در اینجا اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل موشن سنس پروتکشن اکتیو پلاس 200 میلی لیتری +Rexona Protection Active با فرمولاسیونی ویژه و عطری زنانه و لطیف در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که علاوه بر خواص ضد تعریقی شگفت‌انگیزی که دارد، شما را برای مدت 48 ساعت یا همان دو روز مداوم، از مصرف دوباره هر محصولی بی‌نیاز می‌کند.

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل اینویزیبل آکوا 

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل اینویزیبل بلک اند وایت آکوا در حجم 150 ميلی ليتر و مناسب خانم ‌ها است و با حفاظت 48 ساعته علاوه بر جلوگيری از تعريق بيش از حد، بدن را خوشبو نگه می ‌دارد و فاقد الکل است. اين اسپری بر روی لباس اثر سفيدی بر جای نمی گذارد.

 

اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Cotton Dry

محصولات رکسونا ساخت کمپانی بریتانیا-هلندی یونیلیور بوده و در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خصوصا محصولات ضد تعریق بسیار پر آوازه است. اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Cotton Dry از این برند که در رتبه اول پر فروش ترین اسپری های ضد تعریق قرار گرفته است، حاوی مواد آنتی باکتریال و آلومنیوم کلراید بوده و از این طریق حجم باکتری های موجود در عرق را کاهش داده و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می­ کند. این اسپری در حجم ۱۵۰ میل و مخصوص بانوان طراحی و تولید شده است. اسپری Cotton Dry با ماندگاری ۴۸ ساعته از تعریق بیش از حد جلوگیری کرده و علاوه بر این با داشتن بوی ملایم بدن را خوشبو نگه داشته و از ایجاد حساسیت نیز جلوگیری می­ کند. اگر قصد خرید عطر و ادکلن از یک سایت معتبر را دارید همین ئحالا کلیک کنید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی اسپری رکسونا , خرید اسپری رکسونا , قیمت اسپری رکسونا , اسپری ضد تعریق رکسونا , اسپری ضد عرق رکسونا , اسپری زنانه رکسونا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: