نوشته شده توسط : رز علینژاد

مدتی پیش شرکت سامسونگ الکترونیکس در یک کنفرانس اولین گوشی همراهی که قابلیت خم شدن را دارد معرفی کرد این شرکت خبر داد که قصد دارد این گوشی شگفت انگیز را در آینده ای نزدیک تولید کند. حال امروز در زمانی هستیم که این شرکت کره ای به وعده خود عمل کرده و گوشی گلکسی فولد را با قابلیت خم شوندگی به بازار عرضه کرده است. این محصول جدید جزو پرچم داران موفق برند سامسونگ محسوب می شود. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های منحصر به فرد این جگوشی آشنا کنیم. خوشحال می شویم اگر تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy Fold

طراحی و صفحه نمایش

در صفحه نمایشگر روبرویی گلکسی فولد، نمایشگر 4.6 اینچ با کیفیت اچ دی با تکنولوژی Super AMOLED 21:9 قرار داده شده است. اما کافی است این تلفن همراه را باز کنید تا نمایشگر 7.3 اینچی QXGA+ (QHD+) با تکنولوژی AMOLED پویا و قابلیت انعطاف نامحدود آن را از تلفن همراه به تبلت تبدیل کند. تلفن گلکسی فولد در چهار رنگ به فروش خواهد رسید. این رنگ ها شامل نقره‌ای، مشکی، سبز و آبی می‌شوند و خریداران بسته به رنگی که انتخاب می‌کنند می‌توانند رنگ اتصال میان دو نمایشگر را به سلیقه خود سفارشی انتخاب کنند. گلکسی فولد اس 10 هنگامی که تا می شود به وضعیت تلفن همراه در می‌آید و ممکن است ضخیم به نظر برسد و به سختی در جیب جا گیرد.

بلندگوهای استریو با AKG میزان شده اند و انتظار می‌رود که کیفیت صدای بالایی داشته باشند. در یک یک سوی این دستگاه اسنکر اثر انگشت وجود دارد و در داخل هر نیمه بدنه گلکسی فولد یک باتری با مصرف 4380 میلی آمپر در ساعت جایگذاری شده است که هماهنگ با یکدیگر کار می کنند تا منبع انرژی واحدی باشند. گلکسی فولد بدون نیاز به هیچ سیمی قابلیت شارژ شدن دارد و از به اشتراک گذاری انرژی باتری بی سیم خود پشتیبانی می کند. این قابلیت به دارندگان این مدل این امکان را میدهد که وسیله دیگری را با استفاده از تلفن همراه گلکسی فولد شارژ کنند و برای مثال هنگام شارژ ساعت هوشمند خود آن را روی سطح صاف گاکسی فولد بگذارند. سامسونگ باور دارد که یک دستگاه لوکس باید بسته بندی عالی داشته باشد و در جعبه این محصول یک جفت هدفن بی سیم هم قرار داده است.

 قابلیت های گلکسی فولد

تلفن همراه گلکسی فولد 12 گیگابایت رم و پردازشگر 7 نانومتری دارد. در حال حاضر این ویژگی‌ها آن را به قدرتمند ترین تلفن همراه در بازار تبدیل می‌کند. گلکسی فولد 512 گیگابایت ظرفیت حافظه دارد و از یو اف اس 3 (فلش ذخیره سازی میکرو سامسونگ) پشتیبانی می‌کند. که این امکان را می‌دهد تا اطلاعات را سریع تر از گوشی همراه بخواند. با این حال هیچ امکانی برای ارتقای میزان حافظه داخلی این مدل در نظر گرفته نشده است. سیستم عامل گلکسی فولد، اندروید 9 پای است که این جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل می‌باشد. اما سامسونگ رابط کابری منحصر به فردتری تولید کرده که هماهنگی کامل با نمایشگر ویژه این مدل داشته باشد.

نمایشگر تاشو بزرگ تا اجرای سه برنامه را به صورت هم زمان پشتیبانی می‌کند و به دارندگان آن این اجازه را می‌دهد تا بتوانند تا هم زمان با سه برنامه بر روی نمایشگر آن کار کنند. هر زمان که گلکسی اس 10 تا شود باز هم میتوان به کار کردن با برنامه ها ادامه داد و مشکلی از این لحاظ وجود نخواهد داشت.

برنامه های کاربردی مثل پیام رسان واتساپ و آفیس خصوصا برای کار با نمایشگر 7.3 اینچی گلکسی فولد اختصاصا به روزرسانی و سازگار شده اند. در این مدل کلا شش دوربین موجود است که از این میان، 3 دوربین در پشت هستند و به ترتیب 16، 12 و 12 مگاپیکسل کیفیت دارند و یک دوربین سلفی ده مگاپیکسلی در روبرو و دو دوربین 10 و 8 مگاپیکسلی بالای نمایشگر 7.3 اینچی در داخل خمیدگی تعبیه شده اشت.

 برای اطلاع از قیمت انواع گوشی ها به سایت دیجی دو مراجعه کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: سامسونگ , ,
:: برچسب‌ها: قیمت گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2019 , سامسونگ فولد قیمت , قیمت گلکسی فولد در ایران , خرید گلکسی فولد , Galaxy fold قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رز علینژاد

برند کره ای سامسونگ آنقدر خود را در صدر جدول برترین گوشی ها به رخ کشیده که دیگر نیازی به معرفی ندارد و همه ما از گوشی های یکه تاز آن شناخت داریم. این شرکت از ارزان ترین گوشی ها گرفته تا گران ترین و با کیفیت ترین گوشی ها را در سبد خود دارد. گوشی که امروز قصد معرفی آن را داریم جزو گوشی های میان رده سامسونگ است که در سال 2018 به بازار عرضه شد. این گوشی با نام سامسونگ A6s معرفی شده است. 

بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A6s

طراحی و کیفیت ساخت

با بیرون آوردن گوشی آ 6 اس متوجه خواهید شد که با دستگاه میان رده ای سر و کار دارید. صفحه نمایش از نوع Infinity-O است و این بدان معناست که دوربین سلفی در یک ناچ O شکل قرار گرفته است. صفحه نمایش 6 اینچی و از نوع Super AMOLED است و حداقل حاشیه را دارد و هیچگونه تداخلی با ناچ یا دیافراگم دوربین ندارد. شاسی فلزی بین پوشش شیشه ای قیمت جلو و عقب جاسازی شده است. متاسفانه در این مدل خاص شارژ بی سیم استفاده نشده است بلکه شما یک پورت USB-C، یک بلندگو، اسلات دوتایی سیم کارت و microSD و جک هدفون 3.5 میلیمتری را در اختیار دارید.  پنل پشتی دارای حسگر اثز انگشت است و دو دوربین هم در این محل واقع شده است. در این مدل گوشی سامسونگ هیچ مقاومت در برابر آبی وجود ندارد.

سامسونگ گلکسی A6S در طیف وسیعی از رنگ ها از جمله مشکی, سفید, آبی, صورتی, قرمز  تولید شده است، قسمت پشت آن شبیه به آینه است و در بعضی مواقع نور را به طرز دیدنی و جذابی منعکس می کند. وقتی که گوشی را روی سطح صافی قرار می دهید به راحتی گوشی شروع به لغزیدن می کند و این موضوع برای گوشی های براق امروزی غیر طبیعی تیست اما توصیه می کنیم برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناخوشایند از کاور، گارد یا کیف گوشی استفاده کنید.

صفحه نمایش

پنل 6 اینچی LCD TFT با نسبت تصویر 18:9 برای صفحه نمایش A6S انتخاب شده است. این دستگاه رزولوشن Full HD با رزولوشن تصویر 2160x1080p و تراکم پیکسل 402ppi را اجرا می کند. حداکثر میزان روشنایی آن 370 لومن اندازه گیری شده است که باید مقدار کافی باشد، شما حتی در زیر نور آفتاب می توانید به راحتی صفحه نمایش را بخوانید. رنگ ها دقیق و طبیعی هستند اما مطمئنا قرار نیست همان مشخصات صحفحه نمایش AMOLED را که در گوشی های رده بالای سامسونگ یافت می شود را در اختیار داشته باشید. ما نمی توانیم نوع شیشه مورد استفاده در گوشی را مشخص کنیم و این بدان معناست که ممکن است از Gorilla Glass در آن استفاده نشده باشد. اگر اینگونه است توصیه می کنیم یک محافظ صفحه نمایش خریداری کنید.

دوربین

گوشی A6S به دو دربین مجهز شده است دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی برای کمک به مدهای پرتره است.  دوربین ها در ماژولی که کمی برجسته تر از بدنه دستگاه است  در محیط هایی که نور کافی وجود دارد رنگ ها در عکس ها به زیبایی دیده می شود. سنسورها ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی هستند و در نتیجه تصاویری با جزئیات بالا ثبت خواهید کرد. فلش LED این اجازه را به شما می‌دهد تا حتی در هنگام شب و در شرایط نوری ضعیف نیز به عکاسی بپردازید. قابلیت HDR هم در این دستگاه به‌چشم می‌خورد و نقاط تاریک تصاویر را روشنتر می‌نماید و به این ترتیب تصاویر جذابی با کمک گلکسی A6s می‌گیرید.  با گلکسی A6s می‌توانید کلیپ‌هایی با کیفیت بسیاری بالا بگیرید. قابلیت فیلمبرداری گوشی به 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه محدود می شود.

نرم افزار

سیستم عامل اندروید 8.1 از قبل در گوشی گلکسی A6S نصب شده است. اگر این سیستم عامل را با گوشی هایی که در حال حاضر از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می کنند مقایسه کنید از این لحا A6S کمی عقب مانده است. سامسونگ غالبا در انتشار بروزرسانی های نرم افزاری کمی کند عمل می کند بنابراین ممکن است مانند گوشی های نوکیا بروزرسانی های مداوم را دریافت نکنید.

 این مدل خاص در هنگام روشن شدن یک پیام بوت شدن را نشان می دهد که در واقع فرصتی برای بارگیری سیستم عامل اندروید فراهم می آورد. این مدت انتظار درست مانند وقتی است که یک رام جدید را روی گوشی فلاش می کنید که تا حدودی دلهره آور است. سیستم عامل اندروید 8.1 هنوز هم با داشتن قدرت و قابلیت های مفید تجربه بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می آورد. رابط کاربری Experience سامسونگ کاملا مطابق با نسخه فعلی UI موجود در مدل های 2019 نمی باشد.

نتیجه گیری

باتری 3300 میلی آمپر ساعتی A6S بیشتر کاربران را راضی نگه می دارد، صفحه نمایش و پردازنده میان رده میزان انرژی مصرفی دستگاه شما را ماهش می دهد. قیمت و کیفیت تهاجمی موجود در بازار امروز باعث شده است که کاربران اکثرا به سمت گوشی های ارزان قیمت متمایل شوند، اگر به دنبال گوشی ارزان با عملکرد مناسب هستید Galaxy A6S سامسونگ یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا را کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: سامسونگ , ,
:: برچسب‌ها: Galaxy a6s قیمت , قیمت گوشی a6s 2018 , A6s ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رز علینژاد

جنگ در بازار میان‌‎رده و میان‌رده رو به پایین در دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار پر شور و پر حرارت دنبال می‌شود و برای اینکه سامسونگ بتواند سهم بیشتری از این بازار را به دست بیاورد محصولی هیجان‌انگیز با نامی عجیب و مشخصاتی جالب را معرفی کرده است؛ 

ساعاتی پیش و در سکوتی خبری شرکت سامسونگ جدیدترین و البته مقرون به صرفه‌ترین گوشی نسل جدید سری Galaxy A خود را به صورت رسمی معرفی کرد.

این گوشی که با نام عجیب و غریب گوشی A01 معرفی شده است ظاهری ساده ولی بروز دارد و در دو بخش جلو و پشت مانند دیگر گوشی‌های سری Galaxy A طراحی شده است.

سامسونگ برای Galaxy A01 از یک نمایشگر 5.7 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p+ استفاده کرده که در قسمت بالای آن یک ناچ V شکل قرار گرفته و محل جای دادن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه است. حاشیه‌های نمایشگر در کناره‌ها معقول و کم است ولی در پایین نمایشگر کمی بیشتر است که البته می‌تواند به ارگونومی بهتر دستگاه منجر شود.

در پشت دستگاه نیز یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور دوم از نوع عمق میدان با رزولوشن 2 مگاپیکسل قرار گرفته که می‌تواند برای این رده قیمتی مناسب و معقول باشد.

مشخصات گوشی سامسونگ A01

سامسونگ A01 محصولی با نمایشگر 5.7 اینچی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است؛ البته به رسم گوشی‌های امروزی از لنز دوگانه بهره می‌برد که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد. با توجه به انداز نمایشگر، ظرفیت باتری 3000 میلی‌آمپری نیز به نظر برای این محصول مناسب خواهد بود. همچنین این گوشی هوشمند از رم 2 گیگابایتی برخوردار بوده و به پردازنده اسنپدراگون کوالکام نیز مجهز است. در ادامه جزئیات و مشخصات فنی این محصول را در جدول زیر بیان خواهیم کرد.

طراحی ظاهری

در مورد طراحی ظاهری سامسونگ A01 باید اشاره کنیم که این محصول از ظاهری امروزی برخوردار بوده، اما با این حال بدنه پشتی آن از جنس پلاستیک ساخته شده است. خوب است بدانید ابعاد این محصول معادل 8.3×70.2×146.2 میلی‌متر بوده و با این حساب کار با آن راحت است. همچنین وزن 149 گرمی آن هم به این موضوع کمک قابل توجهی خواهد کرد. همین‌طور بدنه پشتی گوشی نیز میزبان دوربین دوگانه و فلش LED است که در آرایشی عمودی در گوشه سمت چپ قرار گرفته‌اند. علاوه بر این‌ها پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در گوشی گلکسی A01 سامسونگ پشتیبانی می‌شود. برخورداری از یک میکروفون مجهز به نویز کنسلینگ هم از دیگر ویژگی‌هایش است.

نمایشگر

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، سامسونگ A01 از نمایشگر 5.7 اینچی سود می‌برد. در بالا و مرکز نمایشگر نیز شاهد بریدگی قطره‌ای هستیم که میزبان دوربین سلفی گوشی خواهد بود. خوب است بدانید که رزولوشن نمایشگر یاد شده معادل 1520×720 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی نیز در این گوشی معادل 301PPI گزارش شده است. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز در این گوشی هوشمند معادل 75.1 درصد است.

عملکرد سخت افزاری

سامسونگ A01 از طریق پردازنده 12 نانومتری اسنپدراگون 439 نیروی مورد نیاز پردازش خود را تأمین خواهد کرد. به این دلیل که این گوشی یک محصول ابتدایی و پایه است، پس نیازی به پردازنده قدرتمند در این گوشی احساس نخواهد شد. از طرف دیگر پردازنده گرافیکی آدرنو 505 نیز وظیفه انجام کارهای مربوط به پردازش گرافیک را هم عهده‌دار خواهد بود.

خوب است بدانید که پردازنده یاد شده با یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراهی می‌شود. البته ناگفته نماند که حافظه داخلی از طریق میکرو SD نیز قابلیت ارتقا خواهد داشت. در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد حافظه میکرو اس دی به دست آوردید.

سیستم عامل

با همه ویژگی‌های متوسط و سطح پایینی که از گلکسی A01 یاد کردیم، باید اشاره کنیم که در بخش سیستم عامل این گوشی از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 10 سود می‌برد و نسخه دوم رابط کاربری OneUI سامسونگ نیز روی آن اجرا خواهد شد. همچنین پشتیبانی از اپلیکیشن‌های سامسونگ نیز از دیگر ویژگی‌های آن است.

دوربین ها

با اینکه با یک گوشی پایین‌رده روبه‌رو هستیم، اما ترندهای روز همچنان در این محصول حفظ شده است. یک دوربین دوگانه با لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی در بدنه پشتی خودنمایی می‌کنند. لنز 13 مگاپیکسلی واید از دیافراگم f/2.2 برخوردار بوده و لنز 2 مگاپیکسلی مربوط به تشخیص عمق دارای دیافراگم f/2.4 است. در کنار همه این‌ها وجود فلش LED نیز از دیگر ویژگی‌هایش است که به جذب نور بیشتر توسط دوربین کمک خواهد کرد. دوستداران عکاسی سلفی نیز از وجود یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 سود می‌برند. همچنین این گوشی قادر است ویدیوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی 30 فریم در ثانیه نیز ضبط کند.

باتری

این گوشی هوشمند دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است. اگرچه امروزه گوشی‌های پرچمدار و حتی میان رده باتری‌های قدرتمندتری نیز دارند، اما باید یادآور شویم که این محصول، یک گوشی پایین رده است و با توجه به کارهایی که از آن انتظار داریم و اندازه نمیاشگر آن، باتری یاد شده ظرفیت قابل قبولی دارد.

قیمت و تاریخ عرضه

خوب است بدانید سامسونگ A01 در دسامبر 2019 معرفی شد و قرار است در 22 فوریه 2020 مصادف با 3 اسفند 98 روانه بازار شود. اما هنوز هم اطلاع دقیق از این موضوع نداریم. با توجه به این موضوع، قیمت گوشی سامسونگ A01 ممکن است در بازارهای مختلف متفاوت نیز باشد. اما در زمان معرفی، قیمت گلکسی A01 سامسونگ 110 یورو (معادل 121 دلار و 42 سنت) اعلام شده است. با این حساب باید منتظر بمانیم تا در زمان عرضه با قیمت دقیق آن آشنا شویم.

سخن پایانی

باتوجه به اطلاعاتی که از گوشی سامسونگ گلکسی A01 بیان کردیم، دانستیم که با یک گوشی میان رده رو‌به‌رو هستیم. این محصول برای آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند هزینه بالایی برای یک گوشی بپردازند، انتخابی مناسب خواهد بود و به خوبی وظایفی که از آن انتظار می‌رود را انجام خواهد داد. مسلما کسی از یک گوشی پایین رده انتظار اجرای بازی‌های امروزی یا مناسب برای پخش فیلم‌های باکیفیت را ندارد. اما در حد اندازه پاسخ دادن به تماس‌ها، مرور شبکه‌های اجتماعی و استفاده از اینترنت و پیام رسان‌ها انتخاب مناسبی را رقم خواهد زد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا محصول دیگری در این زمینه می‌شناسید که قابل رقابت با گلکسی A01 سامسونگ باشد؟

برای اطلاع دقیق از قیمت ها اینجا را کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: سامسونگ , ,
:: برچسب‌ها: قیمت گوشی a01 سامسونگ , قیمت سامسونگ a01 , مشخصات گوشی سامسونگ a01 , قیمت گلکسی a01 سامسونگ , مشخصات a01 , مشخصات گوشی a01 ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رز علینژاد

سامسونگ مدت‌ها بود که به دنبال ارائه نسخه ارزان قیمت از پرچمداران خود بود به ویژه سری نوت ۱۰ بود و تنها چند رو پیش از  نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس، از دو نسخه پرچمدار  خود گوشی نوت ۱۰ لایت را در کنار اس ۱۰ لایت که قیمت گوشی ارزانی دارند را معرفی کرد.

دی جی کوه (DJ Koh) ریاست و مدیرعامل بخش IT و ارتباطات موبایلی شرکت سامسونگ الکترونیکس ضمن تقدیر از دیوایس‌های سری گلکسی S و Note این شرکت در جهت برآورده ساختن نیازهای کاربران در سرتاسر دنیا و یاد کردن از آن‌ها به‌عنوان نمادی از تلاش ادامه‌دار سامسونگ برای ابداعات پیشرو در صنعت موبایل، افزود: «گلکسی S10 Lite و گلکسی Note10 Lite معرفی‌کننده ویژگی‌های کلیدی پیشرفته‌ای هستند که به ساخت تجربه گلکسی S و گلکسی Note‌ منجر می‌شوند.»

مشخصات گوشی Galaxy Note10 Lite

طراحی:

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت با نمایشگر Infinity-O همانند خواهران و برادران گران قیمت سری Note، همراه است. اما در مورد مدل Lite ، صفحه نمایش مسطح است و لبه‌های خمیده‌ای ندارد. به طور کلی، طراحی لبه‌ها گردتر و رنگ‌بندی شاداب‌تری دارد که گویی سامسونگ می‌خواهد با نوت ۱۰ Lite از مخاطبان جوان‌‌تر خود دلجویی کند.

در بخش پشتی،تفاوت این مدل با سری Galaxy Note 10 مشخص است. ماژول دوربین کشیده و قائم نیست بلکه در یک قاب تقریباً مربع شکل قرار دارد، این مدل دارای سه دوربین جداگانه و یک فلاش LED است. رنگ‌بندی این مدل شامل Aura Glow و Aura Black و نسخه‌ای به رنگ قرمز است.

 

نمایشگر:

این گوشی دارای نمایشگر هول پانچ است،حسگر اثرانگشت نیز اپتیکال بوده و به زیر نمایشگر منتقل شده است. Galaxy Note 10 Lite دارای پنل ۶.۷ اینچی FHD + Super AMOLED است. این دستگاه از گلکسی نوت ۱۰ (۶.۳ اینچ) بزرگتر است و از گلکسی نوت ۱۰ پلاس (۶.۸ اینچی) کوچکتر است. برخلاف Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 Plus از محتوای HDR 10+ پشتیبانی می‌کنند در حالی که نوت ۱۰ لایت تنها از قابلیت HDR برخوردارست. اگر عدم وجود HDR + برای شما بسیار آزاردهنده نیست و با پنل ۱۰۸۰p مشکلی ندارید، Galaxy Note 10 Lite ممکن است وسیله ای برای شما باشد.

سخت افزار و نرم افزار:

Note 10 Lite از پردازنده داخلی Exynos با شماره مدل ۹۸۱۰ استفاده می‌کند. این گوشی سامسونگ دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. حافظه ذخیره‌سازی از طریق microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقاء است.

همانطور که از نام این گوشی پیداست، گلکسی نوت ۱۰ Lite نیز دارای قلم S-Pen خواهد بود. مانند Galaxy Note 9، این گوشی هوشمند از طریق بلوتوث با اسن پن جفت می شود. سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ Lite نه تنها به دلیل وجود S Pen بلکه به دلیل ارائه Samsung DeX در هنگام اتصال گوشی به یک مانیتور خارجی گزینه‌ای عالی برای خرید گوشی توسط کاربران حرفه‌ای است.

در بخش نرم افزار، Note 10 Lite احتمالاً رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ را مبتنی بر Android 10 اجرا می‌کند.

دوربین:

با وجود آنکه گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس مجهز به سنسور اولیه ۱۶ مگاپیکسلی و لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی ماوراء بنفش و تله فوتو است. گلکسی نوت ۱۰ Lite با سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ارائه می شود، که از این میان دو سنسور ultrawide و تله فوتو هستند.

وقتی صحبت از دوربین سلفی می شود ، Galaxy Note 10 Lite کمی از این نظر از سری Note 10 جلوتر است. این گوشی در مقایسه با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 Plus دارای دوربین قدرتمندتر ۳۲ ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی است. اما، Note 10 Lite قادر به ضبط فیلم ها ۴K 60 fps نیست و به ۴K 30 fps محدود شده است.

لنزهای Galaxy Note 10 Lite با OIS (تثبیت کننده نوری تصویر) همراه نیستند و به EIS (تثبیت کننده تصویر الکترونیکی) متکی هستند.

باتری:

شگفت آور است که Galaxy Note 10 Lite نسبت به گلکسی نوت ۱۰ (۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت) و گلکسی نوت ۱۰ پلاس (۴،۳۰۰ میلی آمپر ساعت) از باتری بزرگتر با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری ساعتی برخوردار است. البته با توجه به اینکه مجبور است به یک صفحه بزرگ ۶.۷ اینچی AMOLED را پشتیبانی کند. سامسونگ ببخشی از این ظرفیت را برای نمایشگر بزرگتر نوت ۱۰ لایت کنار گذاشته است.

در انتها اینکه از ویژگی‌های اتصال این مدل می‌توان به درگاه هدفون ۳.۵ میلیمتری، NFC ، Wi-Fi 5 ، Wi-Fi Direct ، Smart View و یک درگاه شارژ USB-C اشاره کرد. نظر شما در مورد خرید گوشی نوت ۱۰ لایت چیست؟

می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت دقیق این محصول به سایت دیجی دو مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: سامسونگ , ,
:: برچسب‌ها: گلکسی نوت 10 لایت قیمت , قیمت گوشی سامسونگ نوت ۱۰ لایت , قیمت گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ , قیمت سامسونگ نوت 10 لایت , نوت ۱۰ لایت قیمت , اس 10 لایت ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 16 صفحه بعد